Maintenance
Strategie Management
Hoe goed we ook ons best doen om een performante technische dienst op poten te zetten, er zullen altijd interne en/of externe factoren zijn die ons dwingen om ons aan te passen aan een nieuwe realiteit. Denk maar aan:
- Een concurrent die ons dwingt om goedkoper te produceren
- Wettelijke bepalingen die ons dwingen om onze installaties aan te passen
- Het vervangen van installaties omwille van diverse redenen
- Klanten die ons dwingen om de traceerbaarheid te verhogen
- Interne druk van het management om de winstmarges te verhogen
- Kwaliteitsnormen die verstrengen en certificering die gehaald moet worden
- Werkregimes die veranderen door verhoogde vraag
- Een imagoprobleem dat ons dwingt tot voorzichtigheid
- Verzekeringen die ons dwingen om de risico’s te verminderen
- ...
Elk van die gevallen vragen specifieke maatregelen. De maintenance organisatie is vrij complex en uitgebreid. Het is dan ook vaak niet duidelijk op welke punten we in de organisatie moeten gaan werken om de situatie bij te sturen. Een bijkomende moeilijkheid is dat bijna elke bijsturing ongewenste neveneffecten creëert. En dat vaak op vlakken waar we dat niet zo graag hebben.
Het is dus zaak om niet als een olifant in een porseleinwinkel tekeer te gaan, maar bedachtzaam de punten uit te zoeken waarop we moeten werken.
THOR-Maintenance bouwt een roadmap op maat van de behoefte van de klant, rekening houdend met de specifieke limieten van de klant. Voor meer info zie ook het ‘MENTHOR Model’.
Wilt U hierover meer weten?
Vragen over onze Service 'Maintenance Strategie Management'?
Vul het formulier in en beschrijf zo nauwkeurig mogelijk je vraag. Na het verzamelen van de nodige informatie zal een afgevaardigde van MENTHOR contact met U opnemen.
Liever telefonisch?
Dan kan u ons bereiken op het nummer +32 476 435 190