Blog
Oplevering Knauf Insulation Project
Met deze mogen we met enige fierheid zeggen dat menthor BV het Knauf Insulation Project in Illange (Frankrijk) tot een goed einde heeft gebracht. Daarbij in het bijzonder dank aan onze project engineer Patrick Magits.
Samenwerkingsvormen en hun voor- & nadelen
Een technische dienst is binnen een bedrijf een vrij complexe organisatie waaraan hoge eisen gesteld worden. Om het vooropgestelde doel te bereiken, moet een performante organisatie op poten gezet worden. Denk maar aan het opzetten van processen (wie doet wat, wanneer en hoe), structuren (software, tools, magazijnen, workshop, …), data management (info, loging, analyses, kennis, …) en personeelsmanagement (competenties, instructies, rollen en verantwoordelijkheden, …). Dit allemaal samen is een complex bouwwerk waar de architect vaak niet te ver weg mag zijn.
Projectmatig werken: Een last of een zegen?
Een technische dienst is binnen een bedrijf een vrij complexe organisatie waaraan hoge eisen gesteld worden. Om het vooropgestelde doel te bereiken, moet een performante organisatie op poten gezet worden. Denk maar aan het opzetten van processen (wie doet wat, wanneer en hoe), structuren (software, tools, magazijnen, workshop, …), data management (info, loging, analyses, kennis, …) en personeelsmanagement (competenties, instructies, rollen en verantwoordelijkheden, …). Dit allemaal samen is een complex bouwwerk waar de architect vaak niet te ver weg mag zijn.
Technische profielen zijn HOT!
Een technische dienst is binnen een bedrijf een vrij complexe organisatie waaraan hoge eisen gesteld worden. Om het vooropgestelde doel te bereiken, moet een performante organisatie op poten gezet worden. Denk maar aan het opzetten van processen (wie doet wat, wanneer en hoe), structuren (software, tools, magazijnen, workshop, …), data management (info, loging, analyses, kennis, …) en personeelsmanagement (competenties, instructies, rollen en verantwoordelijkheden, …). Dit allemaal samen is een complex bouwwerk waar de architect vaak niet te ver weg mag zijn.
Wie durft deze technische uitdaging aan te gaan?
Een technische dienst is binnen een bedrijf een vrij complexe organisatie waaraan hoge eisen gesteld worden. Om het vooropgestelde doel te bereiken, moet een performante organisatie op poten gezet worden. Denk maar aan het opzetten van processen (wie doet wat, wanneer en hoe), structuren (software, tools, magazijnen, workshop, …), data management (info, loging, analyses, kennis, …) en personeelsmanagement (competenties, instructies, rollen en verantwoordelijkheden, …). Dit allemaal samen is een complex bouwwerk waar de architect vaak niet te ver weg mag zijn.
Waarde creëren met de technische organisatie
Een technische dienst is binnen een bedrijf een vrij complexe organisatie waaraan hoge eisen gesteld worden. Om het vooropgestelde doel te bereiken, moet een performante organisatie op poten gezet worden. Denk maar aan het opzetten van processen (wie doet wat, wanneer en hoe), structuren (software, tools, magazijnen, workshop, …), data management (info, loging, analyses, kennis, …) en personeelsmanagement (competenties, instructies, rollen en verantwoordelijkheden, …). Dit allemaal samen is een complex bouwwerk waar de architect vaak niet te ver weg mag zijn.